#001 post - The story of Quee Radius


The Story Of Quee Radius

Hello semua ?
 sihat tak ? so ni post pertama saya dalam blog saya yang bertajuk
The story of Quee Radius
First of all saya nak terangkan isi kandungan blog saya yang akan saya postkan dari masa ke semasa untuk buat masa sekarang, saya merancang untuk berkongsi perjalanan hidup saya dilaman blogger ini. Belum ada apa-apa perancangan dari saya
Well terlebih dahulu biarlah saya memperkenalkan diri saya sebagai seorang penulis blog yang baru memulakan tapak kaki di alam blogger. So saya harap korang jangan segan silu jadi kawan saya okay ! sebelum ini saya memiliki sebuah blog, tetapi saya tidak boleh meneruskan penulisan saya disana kerana saya merasakan saya perlu bermula semula dari bawah. 
Okaylah nama saya Jacquline Janial Radius boleh panggil saya Quee Radius, kenapa Quee? Sebab saya lebih selesa bila kawan kawan saya memanggil saya dengan nama singkatan saya, okay saya tahu bunyi macam mengada-ngadakan? Okaylah saya berumur 19tahun untuk 2013 (: hehe. Nak tahu apa lagi ? okay saya berasal dari Sabah Negeri Dibawah Bayu tetapi saya telah menetap di Kuala Lumpur Bandar metapolitan ini sejak dari sekolah menengah lagi. Saya menamatkan pendidikan sekolah menengah dengan memperolehi Sijil Peperiksaan Malaysia Di Sekolah Menengah Bandar Utama Damansara (4) so itulah sedikit sebanyak pasal saya.
Apa tunggu lagi follow saya untuk update-update baru pasal saya.

♥♥Much love : Quee Radius

0 reply sini:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...